pelatih h2
aku dah 'baiki' skit 'rumah' kite nih..
so inilah hasilnye 'rumah' baru yg aku da 'baiki'..

ape kate korang??
aku amik 'rumah' nih di bawah seni..
al-maklumlah kite kan ke guru seni..

cewahh..

ade lah seni sesket aku ase 'rumah' baru nih..

dari 'rumah' lame aku ase cem boring sket..
sbb same je kan..

tp kalao korang de 'rumah' lain silalah..
bgtao aku atau edit sendrik keyh..

andai kate korang xsuka dgn 'rumah' nih..
kalao nk aku ajar p0n b0le..
jus buzz aku kt ym keyh..


^^


-ecah-
7 Responses
  1. kiesz Says:

    wah!!!syoknye dok dlm umah br ni..
    syantek..
    pe kate klu evry month kite tukar umah br..amacam?
    so, x la cpt buhsaaan...kn3x?


  2. pelatih h2 Says:

    haha..

    idea yg bernas..

    so sape yg bertugas ntok bulan tuh..

    die ah yg kne wat..

    oke x


  3. kiesz Says:

    mst la ok...
    hopefully idup la nadi blog klas ni..


  4. ecah Says:

    yup..

    insya Allah..

    same2 ah kite hidop an nye...


  5. pelatih h2 Says:

    xp kan, ramai yg twu emel blog kelas kte nih,,walaupon dah war-warkan dalam kelas ari tuh,,diorang mesti x twu emel ni,,so, kne bgi emel kat diorang la kot,,,


  6. kiesz Says:

    ni br lagi...masih ade wktu ntuk riuhkn blog ni...


  7. ecah Says:

    ngeh3 sya p0n berase begitu lorh..

    arap2 nye sume dak2 h2 b0le update an blog nih..

    seperti mne yg tlh dibincang an


Post a Comment